Turó de Sant Pau

dijous, 2 de febrer del 2006

Revista "El Turó" - Gener 2006 - Sabieu que..

Contracte administratiu per a la gestió i explotació del bar del centre cívic

A finals de l’any 2005 es va formalitzar el contracte administratiu per a la gestió i explotació del bar del centre cívic entre l’ajuntament de Cerdanyola i la Mercè i en Jaume.

Aquest contracte s’ha adjudicat pel procediment obert i concurs públic i te una durada de dos anys prorrogable de forma expressa per dos anys més fins a un total de quatre anys.

Aquest contracte disposa que l’adjudicatari haurà de fer les funcions de consergeria del Centre:

• Serà responsable de l’obertura i tancament del centre
• Manteniment (canvi de bombetes, petites reparacions...)
• Pintar cada any la sala del bar
• Portar el control i lliurar les claus dels diferents sales a les entitats
• Neteja diària de les sales i els WC
• Netejar mensualment els vidres
• Complir els horaris d’obertura determinats pel Servei de Cultura

En aquest sentit s’acorda amb reunió explícita amb Carme Bergada Cap de CPS de Món Associatiu i Festes que l’horari obligatori seria de dimarts a diumenge de les 11 del matí fins a les 19,30, a banda de que els divendres, dissabtes i diumenges s’amplia de manera expressa per l’adjudicatària fins mes tard.

Podeu consultar l’horari i el calendari de festes en el tauló d’anuncis del Centre Cívic.

L’adjudicatària rebrà de l’ajuntament una aportació anual de tres mil euros, que s’actualitzarà cada any d’acord amb l’IPC. El pagament d’aquesta quantitat s’efectuarà mitjançant factures per mesos vençuts, presentades en el Registre General de l’Ajuntament.

També:
• Està obligat a sufragar pel seu compte directe i exclusiu les despeses ordinàries i extraordinàries, de caràcter tributari, els serveis i subministraments de consum d’energia elèctrica, aigua, i gas, i qualsevol altre que es pugui ocasionar per raó de la utilització i l’explotació de la instal·lació
• Satisfer els tributs locals que gravin l’activitat i disposar de tots els permisos i documentació relacionada amb la prestació de l’activitat en total vigència.
• Subscriure amb una entitat asseguradora una pòlissa que cobreixi els casos d’incendi, robatori i inundació, que cobreixi el valor de la instal·lació i amb una clàusula específica en el sentit que en serà beneficiari la Corporació Municipal en cas de sinistre.
• Indemnitzar a tercers dels danys que els pogués ocasionar el funcionament del servei, o com a conseqüència de l’actuació del propi adjudicatari, del personal al seu càrrec, o fins i tot, de l’estat deficient dels elements de l’establiment. Amb aquest motiu l’adjudicatari haurà de subscriure una pòlissa d’assegurances de responsabilitat civil.
• En el final de cada anualitat haurà de presentar tota la documentació necessària per acreditar que està al corrent de totes les obligacions anteriorment ressenyades. Això ha d’incloure, és clar, la possessió del carnet de manipulador d’aliments d’aquelles persones que treballin en la instal·lació que calgui.
• Dotar l’establiment dels estris, mobles, utensilis i elements necessaris per el funcionament del bar-cafeteria, d’acord amb la seva categoria.
• Mantenir les instal·lacions, mobiliaris de la contractació del bar, en bon estat, subsistint els elements deteriorats.
• No es pot posar mobiliari recreatiu prèvia autorització expressa de l’ajuntament.
• Conservar en tot moment el local lliure de fum.

Atesa la naturalesa del servei, l’ajuntament haurà d’autoritzar els preus. Aquets preus no es podran modificar de cap manera sense autorització prèvia de l’ajuntament i estaran a disposició dels usuaris. Els preus aprovats hauran d’estar exposats al públic.

Des de aquí voldríem aprofitar per donar l’enhorabona a la Mercè i el Jaume.